onsdag 3 oktober 2007

Avresa mot Skeå

Japp imorgon flyger jag in mot den kära staden Skellefte. Ska försöka hinna med en massa rensningar bland mina saker. Hoppas även att jag ska lyckas klämma in lite dejter med alla nära och kära.

Ibland är det skumt hur mycket man kan sakna olika saker och människor. Blir jävligt less på Skellefteå ganska snabbt, men samtidigt saknar jag det som tusan när jag inte är där. På samma sätt gäller det människor, inte för att jag bli jävligt less på någon (förutom mamma ibland). Men när jag är här känns alla nära och kära såååå långt bort. När jag kommer hem till skeå kan jag träffa alla när som helst, men då ids jag inte riktigt. Skumt men så är det.

Jaja, nu måste jag packa min väska, åker till jobbet tidigt imorgon och sedan direkt till Arlanda. Ses hemma hoppas jag!

/A

Inga kommentarer: