tisdag 30 oktober 2007

Fotoskrivare

Jag har nu äntligen införskaffat en fotoskrivare! Billig var den inte men kul kommer jag att ha med den.. så nu är det endast systemkameran kvar tills min kära fotostudio är klar... Har testskrivit ut lite kort, mycket bra kvalitét! Anna nöjd!

Helgen fortskred ganska lugnt ändå. Visst var det rätt mycket dans och skratt, ännu mer sång. Men vi höll oss relativt lugna. Taxichauffören kanske inte håller med oss men. Mucho trevligt var det iaf! Tack alla underbara tjejer. Det måste vi göra om, SNART! Nu vill jag inte se en massa bilder på Facebook ;) Hihi

Pysslade ju på fredagen, hann med fyra lyktor. Lite blå glasfärg hade jag hemma, och vips så hade jag nya fina lyktor. Köpte även 3 andra ljuslyktor, turkosa och passade perfekt till gardinerna.

Hoppas ni alla har haft en bra helg. Ta hand om er!

Ps. Frida och Sandra, ingen panik. Jag har alltid pysslat så här mycket. Det är de andra som satt igång med detta nu... Dessutom behöver ni inte ha dåligt samvete eller så... ni kommer ju göra det här hela dagarna på jobbet, det har ju inte jag möjlighet till! Ds.

/ A

1 kommentar:

Inreda Mera Hemma sa...

JA jag måste säga attd u pysslar mycket, men det gör ju jag med, visst är det ganska roligt om man gör det själv i stället för att köpa:-) You Go Girl