fredag 12 oktober 2007

3 saker om mig

Fick mail av Frida, ett sånt här "skicka-vidare"-brev... Klipper in det här istället...

Tre jobb jag haft i mitt liv:
  • Bartender på Calles
  • Kaffetant på Ladan
  • Behandlingsassistent på Bärby (Nu)

Tre platser där jag bott:
  • I ett hus med vänner i Nottingham
  • Uppfinnarvägen Skeå
  • Djäknegatan Uppsala (Nu)

Tre serier jag gillar att se på TV:
  • One tree hill
(hinner inte se på tv)

Tre av mina favoriträtter:
  • Ost (vet att det inte är en rätt, men ändå gott)
  • Sallad
  • Pasta

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
  • Phoenix med Carro
  • Hos massören
  • Hemma med mamma och syrran
Egenlitgen inte speciellt kul. Ska hitta något annat...
/A

1 kommentar:

Inreda Mera Hemma sa...

hej tack för svaren då...
hur går de i nya lyan, kan man inte få se lite kort ?? Jag är nyfiken:-)Kram