fredag 26 oktober 2007

Fredagkväll

En mycket lugn fredag för mig. Är rätt trött när jag jobbat 2 dygn. Tar en hel dag innan jag får nåt gjort. Kvällen började med att jag ville tända lite ljus, för att få upp värmen i denna lägenhet. Hittade ingen tändare och inga tändstickor, brukar ju alltid finnas, men som den icke-rökare jag är köper jag sällan sånt. Försökte tända ljusen först på spisen, sen på brödrosten. Detta resulterade i att det stank bränt papper i hela lägenheten och inget ljus tänt... Löste detta problem med hjälp av en lånad tändare tillslut.

Har hunnit med lite pyssel =) En LO blev gjord. Efter en skiss av Peterlina. Finns på Skissbloggen om någon är intresserad.


Tack för ikväll!

/A

2 kommentarer:

Frillan sa...

Men herregud vad alla har blivit pyssliga...lägg av med det!! Ni kan ju inte överglänsa självaste lågstadiefröken!!!

Anonym sa...

Hej gumman!
Jag måste hålla med Frida i den här frågan, känner också lite prestationsångest inför pysslandet och pyntandet!! Men tjusigt blir det garanterat! Hade du trevligt med klasskompisarna i lördags? Kramen på dig så länge!
/ den blivande Förskollärar´n