tisdag 16 oktober 2007

Pyssel och hockey

Sitter och lyssnar på matchen, Södertälje - Aik. Går väl inte jättebra just nu, 1-0 står det... Men nu i andra perioden SKA vi ta dem! Notera VI, jag är en del av detta... =P Håller tummarna! Har nästan lite svårt att skriva, inte för att jag använder några andra fingrar än pekfingrarna, men...

Har hitta 2 nya favvoaffärer, pyssel båda två. Första är The Scrapbook Store. Har inte varit in i den än, men jag har ett tränat öga. Räcker med att jag SER den. Ibland tror jag att jag har någon slags diagnos, typ aspeberger eller så. Älskar när allt är färgkordinerat, typ linneskåpet, bland mina papper, pärlor, garner... Nån störning tror jag bestämt. Bryr mig dock inte riktigt lika mycket om resten av lägenheten. Ni som spenderat några dagar med mig, har nog sett det. Men denna affär är iaf...

1-1, jaaaaaa. Ååhh aik, skellefteå aik....

som sagt, denna affär är min dröm. Stor och allt sorterat efter färg och form. =) Min andra nyfunna affär är Duro, Panduros återförsäljare här i Uppsala. Var in idag. De har grymt mycket pyssel. Skulle kunna spendera en årslön där. Iofs inte så svårt att bränna min årslön men ni fattar vad jag menar. Efter 5 min hade jag plockat på mig saker för flera hundra. Var då tvungen att påminna mig själv om att jag shoppade en hel massa saker i USA. Allt detta:

Kanske ska titta igenom dessa saker innan jag köper ännu mer saker. Snart har jag kanske en pysselhörna klar här hemma. Lääääängtar! =) Nu ska jag lägga mig och läsa Panduro-katalogen... drömma mig bort... Ja, jag vet, jag är knäpp!

/A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, du är int knäpp! För isf skulle jag var knäpp också, och så illa kan det väl ändå int vara;-)

Inreda Mera Hemma sa...

hej visst vet du att www.panduro.se har just nu special på scarpbooking just nu skynda FYNDA gumman