torsdag 18 oktober 2007

Ledig - great!

Idag har jag faktiskt fått mycket gjort, många lådor har försvunnit. Man borde vara ledig mycket mer... Jobbar nu fre och lör, men söndag är jag ledig igen =) Ser redan fram emot det! Har även hunnit pyssla lite, gjorde mig en fin "ingen reklam, tack"-skylt. Inte alldeles för många som har en scrappad skylt. Den gick ganska snabbt att göra, men dock är den scrappad. Anna nöjd!


Har även hunnit träna, Yoga. Mycket skönt, har lite ont i ett knä så det lär ju bli värre tills imorgon. Men men, smärta gör att man känner att man lever. Visst? =) Efter det dök Malin Rydh förbi på en kopp te. Alltid lika trevligt. Varför träffas vi inte oftare? Svårt att hinna med trots att vi bor i samma stad. Sara kom även hit, lite planering inför den kommande Reunionen nästa helg. Blir spännande att träffa alla tjejerna och höra vad alla har för sig!

Aik spelade mot Färjestad ikväll, 5-4 efter förlängning. Inte dåligt! Det var ju trots allt Färjestad. Än så länge håller vi oss på den övre halva av tabellen. Klättra ska vi göra =)

/A

1 kommentar:

Inreda Mera Hemma sa...

Vilke fin då, jag ska nog inte börja med det dr kan bli dyrt och min smyckes hobby är nog dyr... Kram