tisdag 23 oktober 2007

Myspys

Har haft mina underbara fd klasskamrater här ikväll... Skitsnack och en massa skratt. Är härligt att ibland känna att man faktiskt är social. iaf att man träffar några andra än mina arbetskamrater och de intagna grabbarna. Dessutom har vi hunnit prata igenom den stundande klassåterträffen på lördag. Verkar bli ett ganska stort tjejgäng! =) Ska bli underbart att träffa er alla igen! Som på den gamla goda tiden (Umeå tiden).

Nu har "min" tjänst kommit ut på ams.se. Kolla in den här !Har ju fått designa den själv, eller tillsammans med mina chefer. Vi var i stort sätt överens om arbetsuppgifterna... Så nu ska jag bara söka den, fixa intervjun samt fixa personlighetstestet, sen är den min! =) Ni kan väl hålla tummarna för mig för säkerhets skull. Så att jag inte gör bort mig helt och missar den på grund av det. Tack!

Man kan tro att jag börjar bli vuxen ibland... Har suttit och titta på hus. Är sugen på att bo i hus, i norrland, ha hund och ha barn... Blir rädd för mig själv. Huvva, måste förtränga den tanken... Det funkar ju lixom inte just nu, inte med jobb och så... Eller nån därute som sitter på ett socionomjobb till mig?

/A

1 kommentar:

Anonym sa...

nä den länken funka ej , error mvh frida igen