onsdag 24 oktober 2007

Godmorgon!

Hej hopp alla glad, och ni andra också!

Har bokat in min spa-behnadling nu. Fick ett presentkort av mina snälla underbara vänner när jag fyllde år, nu ska detta användas. På måndag ska jag få en Scen Tao massage:


75 min 895:-

Inspirerad från fjärran öster & bygger på den orientaliska filosofin där man inte bara behandlar utsidan utan lägger stor vikt vid att "behandla insidan". Inre harmoni ger oss vital styrka & energi, vilket återspeglas i hud & utstrålning.

En underbar topp till tå massage med varma lava stenar som stimulerar energiflödet i kroppen. Aromaoljor som vårdar & lugnar både hud & sinne, Energigivande massage som väcker & stimulerar cirkulationen. Ansiktsrengöring med akupressur & skalpmassage.

Låter rätt skönt va? Jag lääängtar.... Så på måndag vid 13, ring inte! Då ska jag endast njuta!

Jobb ikväll, sen blir det nog att sova där eftersom jag börjar tidigt imorgon. Jobbar hela dagen, men sen ledig på fredag. Vilken härlig vecka jag har i veckan. Skönt att bara jobba tre dagar och ändå komma upp i heltid.

/A

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh vad dyrt... men fint sagt hoppas allt det där är sant nu, när vi var i tallin kosta en sådan behandling 300 sek, jag hoppas du får en underbar behandling jag är mycketavis.. stor kram frida