måndag 15 oktober 2007

God (??) morgon!

Har nu slagits med min dator ett tag, den vill verkligen inte det jag vill... Jag vill använda Internet Explorer, det vill inte den... Den använder gärna FireFox, egentligen är jag inte emot det förrutom att den portal jag pluggar mot kräver att man använder Explorer, annars kan man inte öppna några filer. Så jag sitter här och funderar på om jag kan skylla mitt icke-pluggande på det eller om jag måste lösa detta problem snart... Nån som kan hjälpa mig??

Funderar på att hitta mig en ny favvoserie, One Tree Hill hann jag med förra hösten. Kanske blir det Life, har ingen aning om den är bra, men har fått tag på första avsnittet... Ska ge den ett försök.

Sov ordentligt i natt, fick mig nog 12 h tror jag.. Sköööönt. Dessa nätter behövs verkligen ibland. Tänk att det kan vara så stor skillnad mellan att plugga och jobba. Tidigare har jag inte behövt många timmar per natt, men om jag nu missar 2h känner jag det direkt. Är detta åxå ett ålderstecken? *fan*

Nu ska jag nog förvandla mitt icke-pluggandet till verkligt pluggande...

Dagens bästa: Jag är ledig
Dagens sämsta: Jag kommer inte att orka ta tag i något... en bortkastad dag.

/A

Inga kommentarer: