tisdag 31 juli 2007

Jaha, vart ska jag börja? Har jobbat måndag och tisdag och är sååå less. Gör inte annat än tjatar... Känner mig som en mamma. Trodde inte jag skulle bli mamma till ett gäng 18åringar bara. Men men, bara att bita ihop och hoppas på en bra dag på torsdag då jag jobbar igen. Fick låna min chef inlogg till vårat schemaprogram så nu har jag suttit och fyllt i vilka dagar jag vill jobba här fram över... =) Roligt att ha jobb faktiskt. Men innan jag ska jobba så ska jag ju på semester!! Längtar så till Carro, ska bli två spännande veckor. Klänning är fixad, likså skor. Skulle bara haft lite löshår så att jag kunde göra en fin frisyr... Få gå ändå. Men som sagt, snart åker jag. Bara 17 dagar kvar =)

Innan resan har jag tänkt hinna göra en hel massa saker:
  • Jobba 8 dagar till (det går nog snabbt)
  • Flytta ut ur lägenheten (tur att den är liten!)
  • Köpa lite presenter (vet ungefär vad jag ska köpa)
  • Besöka Skeå (nån som vill träffas då?)
  • Packa (kommer att ta tiiiid...)

Dagens bästa: Härligt väder... slöar kväll
Dagens sämsta: Tjatet, jag är inte född till att tjata.

/A

Inga kommentarer: