onsdag 1 augusti 2007

Pysselkväll

Ikväll har jag äntligen haft tid att hugga tag i alla mina nya papper och skapa!! För er som inte vet vad scrapbooking är så beskrivs det ofta som:

Ett kreativt sätt att bevara bilder/foton på bästa sätt, man skapar unika minnesböcker genom att framhäva bilderna med vackra papper, dekorationer och minnessaker. Man gör sina fotoalbum till något mer än bara förvaring.


Efter att ha suttit och titta på alla fiiina papper ett tag skapade jag faktiskt en layout. Gjorde den Utifrån en skiss från http://www.thescrapbooksite.com/




Det har varit toppenväder idag och jag har varit ledig så jag har spenderat många timmar i solen. =) En liten risk att jag bränt mig faktiskt. Men men, vad gör man inte för att vara brun och fin i sommarklänningen... Jobb imorgon, är nästan lite nervös. Hade visst varit ett stökigt dygn... Men när jag kommer och sprider mitt lugn så är det ju lugnt. Eller hur? :S

/A

Inga kommentarer: