torsdag 19 juli 2007

Lägenhetsvisningar och ny telefon!

Man hinner tydligen ganska mycket när man äntligen är ledig... Har varit på två lägenhetsvisningar under dagen. En var sååå fin! Men tyvärr var det inte för min egen del jag var på visning, utan för Sofia som kommer ner snart. Hon behöver ju åxå någonstans att bo. Så nu har hon flera valmöjligheter och själv har jag ingen. Men nej, jag är inte bitter...! =P



Så för att muntra upp mig själv lite gick jag och köpte mig en ny telefon, det blev en Samsung U600. Fiiiiin =) Nu ska jag försöka ta hand om den! Inte tappa den i golvet en massa, och inte göra som kära Linda som super bort telefon efter telefon =) Tog en extraförsäkring eftersom det säker snart är min tur att tappa telefonen. Blev säkert toklurad, men men... Fick med en massa trevliga saker med telefonen åxå.
Anna glad nu! Så nu ska jag spendera kvällen med att flytta nummer och bilder från min gamla till min nya telefon.


Har lite hemlängtan faktiskt! Försöker skylla på att det beror på att det är sommar och alla kompisar är hemma. Men det kan även bero på att min framtid fortfarande är så pass oviss. Ingen aning om jobb. Kommit in på kurser, men vill helst jobba. Ingenstans att bo och ingen aning om vad som händer. Men men det är ju samtidigt charmen, att bara ta dagen som den kommer. Min chef är tillbaka på måndag så då ska jag få veta lite mer om hösten har jag blivit lovad. Så snälla alla, håll nu tummarna för mig! Annars kanske jag återvänder till Skeå och det vill ni ju inte! ;-)
/A

Inga kommentarer: