tisdag 17 juli 2007

Back again!

På önskningar är jag nu tillbaka... Började faktiskt sakna bloggandet rätt mycket. Ska denna gång försöka hålla mig från allt klagande!

Livet rullar på, jag lika förvirrad som alltid! Jobbar en hel massa, det är HUR KUL som helst! Minns att det var trevligt på Bärby när jag var där i höstas, men inte att det var så här. Vi har ett gäng helt underbara killar, samt mycket bra personal. Hoppas nu bara jag får fortsätta där. Vill inte bli arbetslös, o vill helst inte spring-vicka heller. Så håll nu tummarna för mig! =)

Uppsala är ännu finare nu på sommaren, många uteserveringar och ännu mer bra shopping. Dock är staden rätt död på sommaren, så jag längtar lite till hösten då att studenter återvänder. Speciellt då alla socionomtjejer året efter oss kommer, o då min vapendrager återbefinner sig här i Uppsala.

Har funderat lite på vad min blogg ska rikta sig mot, jag tror nog att det blir en hel del pyssel. Säkert blir det mycket jobb snack åxå, men just nu gör jag inte mycket annat än jobbar... Så det är ganska naturligt!
Bye! / A

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att du har tagit upp skrivandet igen!Hoppas att du inte jobbar ihjäl dig!Ta hand om dig,kram!