onsdag 25 juli 2007

Tidig morgon = kort inlägg

Har nu varit på jobbet i flera dygn i sträck, eller det känns så iaf. Ska även dit imorgon, 7.15 börjar jag. Ska åka buss dit, men måste ändå upp i ottan. Därför ett kort inlägg.

Har faktiskt spenderat eftermiddagen på stan tillsammans med Maria. Vi åt lite sen letade vi klänningar åt mig. Ska ju faktiskt på bröllop snart och inte nån klänning i sikte. Så om någon har en fin klänning i sin ägo får man gärna höra av sig. Orkar inte springa omkring på stan mer. Hittade iofs en klänning jag vill ha, men dyyyyr var den och riiiik är jag inte. Trots löning idag.

Känner mig ensam då o då, vet att samma känsla kommer att uppstå vart jag än vänder mig i världen. Den känslan kanske helt enkelt måste få finnas... Vill gärna tro att om jag accepterar att känslan finns så påverkar den mig inte på samma sätt. Det är min slutsats idag.
/ A

1 kommentar:

Anonym sa...

Den största ensamheten - att inte finnas i någons tankar! Tro mig tjejen ,du är inte ensam!Finns många som tänker på dig!Kram!