tisdag 17 juli 2007

Tandläkaren, ett ekonomiskt bakslag

Hej hopp alla!
Har idag varit och bokat tid för att operera ut min ena visdomstand. Att bara ta en bild panoramaröntgenbild och boka tid gick på hela 331:- och mer kommer det att bli. Operartionen kommer att kosta över 1800:-. Kul! Tur att jag dessutom har valt det dyraste landstinget i Sverige, Västerbotten ligger tydligen lägst. Kanske dags att flytta hem?

Snart sätter jag mig på cykeln och trampar de 13 km till jobbet, för att sedan trampa 13 km hem. Fatta vilken vältränad rumpa jag kommer att få efter denna sommar! =) Me like!

Om några veckor åker jag på min efterlängtade semester, USA here I come! Ska bli sååå kul att träffa C o Tajny! Måste påbörja min presentinhandling snart... Har spanat in vissa saker!! =) Dessutom hade jag tänkt att jag skulle ha hunnit klart mitt pysselprojekt innan jag åker, kanske är dags att sätta igång på allvar.

Nu ska jag bege mig upp på cykeln. / A

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, välkommen back i cybern. Gud, vad långt du cyklar varje dag... jag är grön av avundsjuka. Vill du sälja lite självdisciplin så är jag alltid villig att köpa. Kram på dig!