lördag 28 juli 2007

Shopping-Anna är tillbaka

På flera månader har jag inte shoppat speciellt mycket. Har varken haft tid eller råd, men nu har jag det. Satt och shoppade på nätet igår, lite kläder och några skor blev det. Är även tillbaka i tradera-världen. Handlade lite papper och pysselsaker igår. Sprang en sväng på stan idag, hittade ett par skor. Har tittat på dem tidigare, Cheap Monday 500:-. Men idag var det halva priset, då kan man inte hålla sig! Var sedan tvungen att gå hem, annars hade det slutat illa.



Imorse ringde lillebror och sa att de var på väg mot Uppsala. Så jag krängde på mig lite kläder och mötte dem nere på stan. En kaffe och sedan stadsvandring. Börjar ju vara riktigt haj på det. Har till o med köpt en lite broshyr om Domkyrkan, så nu kan jag tjäna pengar som guide!

Härligt väder idag! Lite blåsigt men... Snart kommer Ida, vi ska mysa lite sen gå ut en sväng tror jag. Så härligt att vara ledig!


/A

Inga kommentarer: