tisdag 4 september 2007

Resan dit

Ska försöka klargöra och beskriva min resa lite. Om inte annat för att jag själv ska komma ihåg vad som hända när.

Det började alltså den 17 aug med färd till Arlanda, blev ju dock kvar där lite väl länge... Väntan, väntan och åter väntan. Tillslut fick vi veta att planet var trasigt och att reservdelar skulle flygas in under natten. (Varför inte flyga in ett nytt plan kan man ju undra?) Så US Airways ordnade efter många om och men hotell till oss alla + mat. Maten var sisådär, men Radisson hotel var helt ok! Kl 7 den 18 skulle vi infinna oss på Arlanda igen. Efter ytterligare 3 timmar fick vi checka in och sätta oss på planet. Alla våra connection flights var ombokade till denna dag, men eftersom vi blev lite sena den dagen med fick vi springa mellan flighterna. Till slut kom jag mig då till California. NICE tänkte jag. Ringde Carro och hon kom för att plocka upp mig. Medans stod jag och väntade på min väska, dock dök den aldrig upp... Den hade inte hunnit med planet. KUL! Så väsklös tog Carro mig till det underbara strandhuset, vilket sedan var vårt hem under en vecka... Superfint och det bästa av allt = 25 m från stranden!!!


Mitt och Saras rum samt köket i vår lägenhet!







Uteplatsen!



Dagen efter åkte vi ut till flygplatsen för att hämta Nea och Putte, gissa om inte min väska bara står där. Helt utan uppsikt.... Vem som helst hade kunnat plocka med sig den. Men hur som helst kunde jag nu slappna av och börja njuta av min semester! Oj vad jag njöt!!!

/A

Inga kommentarer: