onsdag 5 september 2007

Dag 2 och 3

Nu har vi alltså kommit oss till måndagen i min lilla historia.

Förmiddagen spenderades på stranden, åh så njutbart!! Sitta och titta ut över de enorma vågorna, se några surfare kasta sig ut i en våg, försvinna för att sen dyka upp igen... Fan jag vill åxå kunna surfa ju. Får bli nästa år! Då jävlar ska jag lära mig, även om det krävs en hal massa träning. Vi njöt iaf. Vid 15 hade Carro sin sista "fitting" av klänningen, så hon skjutsade iväg oss till ett köpcentra där hon tyckte att vi skulle underhålla oss lite. Om vi gjorde, Anna och Sara tillsammans.. Ni fattar inte. Så shopping i några timmar för att sen åka tillbaka till huset. Nu så här i efterhand mins jag inte exakt vad vi gjorde under kvällen, men jag kan tänka mig att vi drack en massa vin, satt på stranden då det blev mörkt och bara pratade. Vi hade ju alla så mycket att ta igen. Det var länge sen vi sågs.

Tisdagen innebar San Diego och Sea World. Tänk att man blir som ett litet barn när man ser djur. Pratar med den lilla rösten, blir totalimponerad av djuren som kan olika trick... Men vaddå, vad gör man inte för lite nöje? Delfinerna och späckhuggarna var nog häftigast! De kunde ju hoppa och göra konster. Iofs var hajjarna också rätt häftiga! Många stora läskiga tänder!

Denna dag var enormt varm, vi alla brände oss nog mer eller mindre. Svårt att hålla vätskebalansen i chack. Är imponerad av att Tajny fixade det så bra som hon gjorde! Hem till vårat kära strandhus och vindrickningen fortsatte. Känner på mig att denna kväll var Sara ute och svängde sina lurviga, för jag minns att han var trött dagen efter. När jag tänker efter så var vi nog alla ute och svängde våra lurviga och alla vi var trötta dagen efter! Men måste säga att jag aldrig träffat ett party-animal som Sara, hon fixade mer än alla oss andra tillsammans. You go, girl! Så var den dagen slut! Alla glada och solbrända!

/A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahhahaa, ja man tackar och bockar!
Jag måste ju säga att min partymuskel har tränats upp väl denna sommar :)
Har ännu inte mött min överman i vindrickning och sena efterfester..

Saknar du Carrogumman och jänkyländ lika mkt som jag??
Hjärtat mitt vill bara tillbaks, är så svårt att finna det underbara i min grå vardag just nu.. lite trist.
Sen hjälper det inte att jag lämnade 40 grader och sol, för en tråkig höst med regn blåst och 5 grader..

Ha en skön dag gumman, själv så går jag av min 7 dagars vecka, så jag har 7 lediga dagar framförmig nu.
Nice :)

Anonym sa...

Såg ut som att ni har haft det kanon, och att USA har fått ett nytt fan. Vad roligt jag vi har verklige ringt om varandra ska prova ringa dig i kväll stor kram frida