torsdag 13 september 2007

Jag vet jag vet...

Har varit dålig på att skriva. Det har bara varit lite mycket just nu... Mycket jobb (som vanligt), avdelningen går på knäna just nu. Våra chefer är inte riktigt kapabla till att ta tag i allt för tillfället... Men det kan ju bara bli bättre.

Är åxå en visdomstand och 1800:- fattigare. I tisdags plockade jag ut min bråkiga tand. Operationen gick mycket bättre än jag föreställt mig... Obehagligt när de bröt och bände i tanden, men till slut kom den ut. När den väl var ute kom smärtan. Det gör sååååå j---------vla ont. värktabletter dygnet runt, ingen träning, ingen svårtuggad mat.... Men det löser sig nog.

Var i gävle förra veckan och startade min kriminologi-kurs. Spännande. Hade dock glömt bort att man faktiskt måste plugga när man tar kurser, tänk att man kan glömma på tre futtiga månader. Så nu sitter jag här, har alldeles för mycket kvar att läsa, alldeles för mycket jobb och alldeles för lite motivation till något överhuvudtaget..... Men men, som jag brukar säga: Det löser sig! Det gör det alltid! Har iaf fått ett slutdatum på jobbet nu. Har anställning fram till 30/11, känns tryggt att veta det säkert. Tror iofs att jag kommer att få fortsätta sen med, vi ligger just nu 1,5 heltider minus! Så nog finns det jobb alltid.

Grattis Frida Li, om än en dag för sent!
/A

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag saknar dig sa HIMLA mycket, du vet inte...