torsdag 20 september 2007

Heeeemlängtan!

Igår kväll fick jag en plötlig släng av hemlängtan... Pratade med familjen igår samt några vänner, vilket resulterade i denna hemlängtan. Vill ju egentligen ha alla nära och kära i närheten, men nu är det ju massa mil. Ibland känns det som de är på andra sidan jordklotet... Har trivts superbra på jobet, men just nu är det så rörigt (organsationsmässigt) att jag inte längre vet om jag vill jobba där efter sista nov. Måste börja söka jobb helt enkelt. Tycker dock att det är mycket mycket tråkigt. Så jag skjuter gärna på det så länge det går!

Har varit en sväng på stan idag, träffade kära Ida för en kaffe. Sååååå skönt att träffa henne, hon får mig att må så bra. Tyvärr har vi inte lyckats träffas speciellt mycket ännu, men det ska det bli ändring på. En dejt på tisdag är redan inbokad. Har även varit och rekat läget ang. en fotoskrivare. Nu när jag är en äkta scrapbookare måste jag ju ha en skrivare hemma, så att jag kan få bra bilder. De är inte så fasligt dyra faktiskt, så jag ska nog slå till alldeles snart.

När nu ska jag snörvla mig till sängen, måste vila en stund för att palla hela dagen. Lämna gärna kommentarer, då bir jag superglad!
/A

1 kommentar:

Inreda Mera Hemma sa...

Hej babe! Du saknas här hemma, här ska alla eller massa folk ha bebis:-) Inte jag dock. Du saknas här i höstmörkret KRAM