måndag 3 september 2007

Hemma

Vet inte om jag ska skratta eller gråta.. Har kommit mig hem och vet inte hur jag ska tänka. Ska jag vara glad för att jag fått uppleva allt detta och fått umgåtts med Carro en massa, eller ska jag gråta för att jag vill tillbaka? Saknar ju Carro än mer nu.

Men har i alla fall haft det underbart skönt. En massa värme och en massa vänner! Kan ju inte bli bättre... Att vi dessutom har bott, levt och druckigt som kungar gör ju inte saken värre direkt. Jag var egentligen rätt negativ till landet "Vi är bäst i världen", men jag börjar sakta men säkert ändra min inställning. Det är verkligen ett speciellt land, på många olika sätt. Men fan så häftigt! Ska lägga upp bilder och berätta mer ingående sen.

Nu måste jag göra mig klar inför min första arbetsdag efter semestern, känns lite mindre kul. Men man måste ju. Om inte annat för att tjäna in pengar så att jag kan åka tillbaka till Carro!!

Hur har ni alla andra haft det under dessa veckor? Har ju inte hunnit ringa runt till alla än... Lämna en kommentar och berätta!
/A

Inga kommentarer: