söndag 4 november 2007

Söndag

Denna dag har, precis som gårdagen, gått i slappningens tecken. Har knappt tagit mig ur soffan. behöver dessa helger ibland, bara sova och inte göra nåt. Insåg dock jag har en massa saker att göra i veckan, förutom jobbet. Jag SKA börja träna, hoppas bara mitt knä håller. Jag har en inlämningsuppgift att skriva, ska lämna in den på torsdag. Jag borde läsa klart böckerna jag ska använda till den uppgiften. Jag borde även pyssla lite... Gissar att det är det enda jag kommer göra. =) Sån är jag!

Såg EMA galan igår. Hade inte möjlighet att se den i torsdag. Blev mycket överaskad över att Anton (stoppa gatuvålds-killen) fick Free Your Mind-priset!!! Så bra att sånna saker uppmärksammas.

Till helgen kommer Linda! Ska bli så skönt att träffa henne, var ju i sommar vi sågs senast. Ska bara mysa och mysa!

Nu sak jag fortstätta med det jag sysslat med de senaste två dagarna åt: Se tv. Finns inget bra, men lika skönt är det. Då kan jag vara slötitta och zappa hur mycket jag vill! =) Så tragisk är jag! Haha...

/A

Inga kommentarer: