fredag 16 november 2007

En lista igen

(x) Rökt en cigarett
Aldrig en hel... Jag är ju faktiskt hälsosam! =)

(x) Druckit så mycket att du spytt
Har väl hänt...

( ) Krockat någons bil
Är en duktig förare, krockar ALDRIG

( ) Stulit en bil
Ingen tjuv här inte!

(x) Varit kär
jaa

(x) Varit i handgemäng
Beror lite på hur man ser det. Kastat saker har jag ju gjort.

(x) Blivit dumpad
Snälla påminn mig gärna

( ) Fått sparken

(x) Sagt upp dig
Aldrig på riktigt, mest bara tackat nej till fortsatt jobb.

(x) Smugit ut ur dina föräldrars hem
Ut eller in, fler gånger in.

(x) Haft känslor för någon som inte känt tillbaka
Jag har ju blivit dumpad...

( ) Blivit arresterad
nänä

( ) Gått på en BLIND DATE
Lätt att gå på blinddate i Skeå, man vet ju vem alla är.

(x) Ljugit för en vän
Bara vita sådana

(x) Skolkat
En enda gång faktiskt! Anna och Sandhra i Ursviken...

( ) Sett någon dö
Tack gode gud så har jag sluppit det.

( ) Varit i Kanada
Vill

( ) Varit i Mexiko
Varit nära gränsen iaf

(x) Flygit flygplan
Ja, trots att jag är smått hysterisk när det gäller att flyga.

( ) Gått vilse
Jag litar på mitt lokalsinne, har funkat hittills.

(x) Rest runt i Sverige
Inte hels Sverige, men ett par ställen

( ) Besökt Washington DC.

(x) Simmat i havet

(x) Känt som om du skulle dö
Har åkt bil med en klient en gång, eller hans kompis. Smått med dödsångest då.

(x) Gråtit dig till söms
Ja

(x) Lekt tjuv och polis
jag har ju varit barn för tusan.

(x) Nyligen ritat med färger
Pyssel-Anna

(x) Sjungit karaoke
Alldeles för många gånger, vill helst glömma

( ) Betalat för maten med enbart mynt
Näe, men för spriten på systemet

(x) Busringt
Bus

(x) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan
Mjölk, mm mysigt!

(x) Fångat en snöflinga på tungan
Född i norrland

(x) Dansat i regn
Det är klart

( ) Skrivit till Jultomten
Var mest pappa som trodde på tomten

( ) Blivit kysst under en mistel
Vi har nog aldrig haft npgon mistel

(x) Sett solen gå upp med någon du tyckt om
Både ner och sen nån timme senare upp

(x) Blåst såpbubblor
Japp!

(x) Grillat på en strand

( ) Gått på en fest du inte var bjuden till
Näe, jag är ju festifaxaren

Ska hård-slappa idag! Haha, inte klä på mig seriösa kläder förrän ikväll. Nice!

Inga kommentarer: