onsdag 7 november 2007

Mr Betnér


Har just kommit hem från en mycket underhållande stand-up kväll. Nästan 3 timmar stand-up. Först en bra kille... Men sen kom han, Betnér. Helt fenomenal föreställning. Han tar det mesta tror jag. På Parlamentet är han bra, men då är ju allt enligt manus, men under hans egen show... Ja, jag vet itne vad jag ska säga. Helt kolosalt bra!

Så Mangnus, vill du gifta dig så finns jag här! =)

Så jävla skönt bitter, massa bra tankar om samhällets idioter... jag diggar honom starkt just nu! Så alla som har chansen, se honom! Det är värt varenda krona. Han tar allt!!!

Sitter nu på YouTube och letar rätt på allt klipp med honom. Ska sitta här och skratta för mig själv. HAHA!

/A

1 kommentar:

Anonym sa...

världsklass!!
jag ska se han den 1/12, då kommer han till stan.
Tjohooo!! har tagit semester då då jag och Anna (enannananna) ska fara och se han.
Längtar!