måndag 26 november 2007

Intervju imorgon.

Ska på intervju för "min" tjänst imorgon. Kommer att kännas lite skumt, eftersom de redan sagt att jag får den. Men allt måste ha sin gilla gång. Så nu ska jag alltså på arbetsintervju. Någon som har tips inför detta??? Vet tnte om jag ska vara nervös eller inte. Det som är mest spännande är att få löneförhandla... Jag ska vara hård!!!

Har jobbat på en ny blogg nu ett tag. Är inte helt nöjd med den nuvarande. Vill kunna designa den mer än vad man kan på blogger.com. Så nu kan ni alla få gå in på den nya. Den är långt ifrån klar, men hinner inte göra mer just nu. Berätta gärna vad ni tycker.

www.annaividavarlden.wordpress.com

Kolla gärna runt bland mina olika sidor o så... fler bilder kommer...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celulite, I hope you enjoy. The address is http://eliminando-a-celulite.blogspot.com. A hug.