lördag 3 november 2007

Snö


Så här såg det ut i morse när jag vaknade, eller nästan så iaf. Har inte riktigt så många granar utanför fönstret men ändå. Snö i Uppsala! Dock ligger det itne kvar längre. Solen kom fram och hjälpte oss sommar människor. Jag vill gärna tro att vintern inte kommer att komma detta år, utan att det nu går mot sommar igen. Om jag intalar mig detta riktigt ordentligt kanske det händer... Eller så blir jag besviken, som varje år.

Var i Gävle och såg Aik i torsdags. Mycket trevligt. Hängde med familjen Adolfsson och tokhejjade. Jag var ju dock ensam om att hejja på Aik, konstigt nog. Eller vi var kanske 8 st Aik-fans i hallen, men oj så nära vinst det var. Nästa gång då tar vi dem!

Har ju bokat hemresa för julen nu, men funderar på vad som händer. Ska alla ut på juldagen? Eller blir det något annat? Funderar även på att stanna över nyår, någon som har en rolig fest på g? Kom igen, jag är med på det mesta! Ge mig bara lite förslag!

/ A

2 kommentarer:

Inreda Mera Hemma sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Inreda Mera Hemma sa...

Hej planen för juldagen är en trevlig hemma fets och på nyåret så är också planen en trevlig fest som jag jobbar lite på....kram