måndag 19 november 2007

nytränad


och fräsh, ska snart duscha! =) Har kört ett BodyBalance pass med Fatima. Hon är grym! Jag är snart lika vältränad... snart snart!

En slö dag idag. Suttit här vid dumburken alldeles för många timmar, försöker få till min blogg. Antingen vill jag byta eller så vill jag designa om min. Får se vad jag lyckas med.

Hade besök av bror och hans tjej i veckan som var. Mycket trevligt. Var drygt ett år sen vi träffades. Nu ska han vara i Sverige i FEM månader, jag är så glad. Vi får fira jul tillsammans, var säkert 4-5 år sen sist! Min smått förvirrade bror hade bokat flygbiljetter för dem två hem till Skellefteå i torsdags, eller han trodde att det var hem till Skellefteå. Men några timmar innan avfärd insåg han att biljetterna var Skellefteå - Arlanda. Inte tvärtom, som det var tänkt. Som en riktigt duktig försäljare han är lyckades han övertala SAS till att boka om deras biljetter... Bra gjort! I'm impressed!

Nu ska jag fortsätta mitt kämpade med min omdesign av bloggen. See you later!

/A

Inga kommentarer: