onsdag 15 augusti 2007

Nyast inköpet

Min mina kära lilla väska, perfekt till klänningen! Rymmer massor i den, allt jag kan behöva plus lite till! Min är inte silver utan vit! Fin va?
Nu bara 1 dag kvar till avfärd. Imorgon ska jag inhandla alla nödvändigheter man kan behöva, sen ut och käka med mina jobbarkompisar. Ska bli mycket trevligt! Vi har inte lyckats umgås något under sommaren, bara jobbat och jobbat.
På fredag morgon åker jag, på allvar. Känns lite som att någon försöker lura mig, att det inte är 17:e då... Att jag måste vänta flera veckor till. Det var ju inte sååååå länge sen jag skrev att det var några veckor kvar. Men snart är alltså dagen med stort D här. =) Längtar nästan ihjäl mig. Ska tänka på er alla när jag ligger vid poolen och zippar drinkar.
Bloggar imorgon med, som ett avskedsinlägg... Måste skriva av mig min nervositet kan jag gissar.
/A

Inga kommentarer: