tisdag 7 augusti 2007

Jobbnatt!

Sitter nu här efter 12 timmar på jobbet. Hade trott att jag BARA skulle behöva jobba 10 timmar idag, men ack. Så blev det inte... Utan personal behövdes i natt och jag behöver pengar. En bra kombination. Så här sitter jag... Endast 6 timmar kvar. Hur ska jag lyckas hålla mig vaken??

Syster + kille kom hit till Uppsala på lördagkväll, då hade de varit på Gotland och Öland. Så söndagen spenderade vi på stan och den traditionella stadsturen (Domkyrkan och Slottet) avklarades. Idag har vi hunnit bada lite innan jag åkte till jobbet. Och eftersom det ska vara toppenväder även imorgon så ska vi sooooola en hela massa... Måste få bort mina bikiniränder innan bröllopet. Är inte speciellt snyggt just nu.

Åker hem till Skeå på torsdag. Ska bli skönt att komma hem en sväng. Även om jag varit hemma flera gånger i sommar så längtar jag. Just nu är Uppsala endast förknippat med jobb, jobb och jobb. Har jobbat alldeles för mycket. Har nu bestämt att det endast blir jobb i höst. Ingen kombination av jobb och skola, vet hur det brukar sluta. Jag jobbar 100% och pluggar 50%... Det går liksom inte ihop, inte om man vill vara snäll mot sin kropp iaf. Men hur som helst så kommer jag ju hem nu på torsdag, eller kanske fredagmorgon. Vi ska köra... Så om någon vill umgs med mig kan ni väl anmäla ert intresse! Så ska jag försöka planera in så mycket som möjligt.

Om 10 dagar bär det av. Längtar sååååå. Nu ska jag försöka göra något vettigt, eller ovettigt. Bara jag inte somnar. Hoppas ni alla sussar sött!
/A

Inga kommentarer: