lördag 11 augusti 2007

Hemma

Befinner mig nu hemma hos syster. Hon har en mycket trevlig lägenhet som hon sällan använder. Perfekt för mig! Igår blev det kalas hos mamma sen skumpa och drinkar. En sväng på Calles o sen OW:s. Samma sak som det brukar vara men mycket trevligt. Pengar spelades bort och pilkastning utfördes. Helt jävla livsfarligt! Så kass som jag är.

Dagen kommer att spenderas på detta sätt:
  • En snabb sväng på stan, inhandla väska samt alkohol
  • Hälsa på farmor och farfar
  • Hälsa på familjen Öhman/Tjärnkvist
  • Kalas för syster hos pappa
  • Fest med Sandra
  • Utgång förhoppningsvis

Är man effektiv hinner man mycket. Kommer ju vara helt slut efter denna helg. Men snart har jag ju semester. Ska verkligen bli underbart! Har suttit och pratat med Sara som redan befinner sig i USA. Jag vill så gärna vara där redan nu. Har fått ett gäng bra stalltips inför resan. Börjar vara lite nervös tror jag. =) Spännande!!!

Ha en bra dag. / A

Inga kommentarer: