fredag 17 augusti 2007

Nu åker jag

Sitter nu på Arlanda och har precis lyckats ta mig genom alla olika säkerhetkontroller.. puh. Det är noga. Har även fått alla papper som ska fyllas i. Frågor såsom: har du någonsin varit inblandad i någon slags terrorverksamhet? Är du psykiskt sjuk? har du varit inblandad i nån slags kriminalitet? Naturligtvis kommer jag lyckas kryssa fel och svara ja på alla frågor, därmed inte få komma in i landet så min resa kommer att sluta med en retur biljett, direkt!

Näe, förhoppningsvis ska detta inte ske. Utan jag kommer att ta mig till LA och träffa carro-gumman. Så länge sen nu!! Ska bli ett enda stort äventyr. Planen för resan ser ut som följande:
  • Flyger till LA idag, mellan landning i Philly. Några timmar där.
  • Några spännande dagar i LA
  • 25/8 dagen D, bröllopet på stranden
  • 27/8 bär det av till San Francisco
  • 29/8 till Phoenix
  • 31/8 hem, inte hemma förrän 2/9.

Nu måste jag springa till planet! Vill inte bli lämnad. Måste även komma på ett snabbt och effektivt sätt att bota min flygrädsla, lär behövas nu. Sorry Sandra och alla andra att jag inte hunnit ringa som jag sagt att jag skulle göra. Har varit mycket att göra de senaste dagarna.

Ta nu alla hand om er så ska jag göra mitt bästa för att göra det samma. Har telefonen med mig så släng gärna iväg ett sms, kollar den lite då och då... Puss på alla!

/A

Inga kommentarer: